Ceainăria contra școlii PDF Imprimare Email
Marţi, 13 Iunie 2017 08:07
Ceainăria contra școlii

Au existat vremuri în care te puteai uita aproape nerușinat la un film făcut la Holywood. A fost o vreme chiar când propaganda civilizatoare a Apusului era ridiculizată în producțiile americane, când democrația nu reprezenta un concept hieratic, iar comunitățile tradiționale nu erau apriori doar surse de autoritarism, sau orice „ism„ se mai întâmplă să pice în dizgrație. Un astfel de film a fost „Teahouse of the August Moon”, realizat în anul 1956, cu o distribuție de gală, din care făceau parte Marlon Brando, în rolul unui Read more

Mâncătorul de oameni PDF Imprimare Email
Vineri, 02 Iunie 2017 22:46
Mâncătorul de oameni

Werner Herzog nu are telefon mobil. Din recomandările sale reiese că nu iubește prea mult tehnica, deși e un regizor de film. Cu toate acestea, Herzog a făcut un film documentar provocator despre internet, lumea virtuală și inteligență artificială. Stimulul filmului nu vine din electrocutarea prejudecăților noastre prin obscenități gratuite, în maniera ultracunoscută, obositoare și jalnică a cineaștilor moderni. Nu așa este realizat Lo and Behold. Herzog pune cele mai directe și omenești cu putință întrebări, fără niciuRead more

Cum funcționează lumea PDF Imprimare Email
Joi, 04 August 2016 22:40
Cum funcționează lumea

Walter Cronkite a fost, pentru multă vreme, cel mai de încredere om din America. Figură de frunte la CBS News, Cronkite a reprezentat pentru public imaginea jurnalistului integru, a personalității media alături de care oamenii simt cum se schimbă istoria. Asasinarea președintelui Kennedy, a lui Marthin Luther King sau a lui John Lennon au reprezentat cele mai cunoscute momente ale sale, iar încheierea războiului din Vietnam i se datorează într-o oarecare măsură.
Dincolo de sclipiciul public, însă,Read more

Momente și schițe de ideologie politică PDF Imprimare Email
Luni, 16 Martie 2015 15:44
Momente și schițe de ideologie politică

După călătoriile în Apus, pașoptiștii și urmașii lor descopereau România și românul cu o încântare specific romantică. Nu-i atrăgea neapărat prezentul, care trebuia revoluționat, însă trecutul le provoca extaze arcadiene. “Și era viața dulce și pacinică…Sub aripile slobozeniei, legea înflorea…Toți fiii țării trăiau în bine, căci unirea și dragostea domneau cu ei…Bogatul ajuta pe sărman și sărmanul nu pizmuia pe bogat…fiecare avea dreptul său și era moștean în țara sa”, scria Alecu Russo în “Cântarea României”. Epitetele encomiastice se aglomerau în dRead more

Alianta intunecata: jurnalisti si servicii PDF Imprimare Email
Miercuri, 21 Ianuarie 2015 12:41
Alianta intunecata: jurnalisti si servicii

“Eliminati mesagerul” reda o imagine aproape exacta a ticalosiei in care balteste media conventionala. Filmul prezinta povestea jurnalistului Gary Webb, cel care a documentat printre primii, intr-o serie de articole, sub titlul “Alianta Intunecata”, legatura inextricabila dintre CIA si traficantii de cocaina din America Centrala; si asta intr-un moment in care suburbiile din Los Angeles picau victime epidemiei de “crack”. Dezvaluirea, publicata intr-un ziar de mana a doua din California, “San Jose Mercury News”Read more

«ÎnceputAnterior12345678UrmătorSfârşit»

Pagina 1 din 8